Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2011 19:38 - ПОДЛА МАНИПУЛАЦИЯ И СТРАННО ПРИЗНАНИЕ( А ТОВА НА КАКВО ПРИЛИЧА?)
Автор: preparator Категория: Забавление   
Прочетен: 1657 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 01.12.2011 20:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Вчера в блога на небезизвестния   cefulesteven се натъкнах на постинг, който мога да определя едновременно като подла и грозна манипулация и заедно с това като...изненадващо, странно и  откровено признание.

    За какво става въпрос? Онзи ден  си джиткам из сайта, та скивам  в блога на споменатия някакъв блудкав разказ, в който срещам коментарче на моя стара позната - блогърката
sanyko, която не съм засичал от доста време. Пиша й едно  закачливо коментарче, което си е просто закачка мжду нас. И това е.

    Какво става, обаче,  след това? Като обигран манипулатор, въпросният
cefulesteven изтрива коментара на моята блогова позната и...оставя закачливия ми коментар. Шотва го. И пуска гневен постинг, пълен със смешен РЕВ(това е линк),в който  подло и нагло ме тропа на модераторите.

    Ето и шотчето, което е приложил:

image

     Ясно се вижда, че в коментарчето ми, аз съм използвал обръщението "НЕЖНА ДУШИЦЕ", което е отправено към моята позната. Нашият тарикат, обаче, след като трие санико, взема та адресира....забележете! шеговитото обръщение към себе си!!!

      Е, аз нещо не разбирам. Нито съм писал Цефуле, нито Кръстев, нито Неграмотник. Откъде накъде въпросният манипулатор припозна себе си, питам, в "НЕЖНА ДУШИЦЕ?"

       Или...това е опит на нашия човек да ни каже нещо. Признание? Най-страшното?



Гласувай:
4



Следващ постинг

1. elinora - Рустаме,
02.12.2011 15:33
пак си ме споменал в таговете! И що?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: preparator
Категория: Забавление
Прочетен: 42524
Постинги: 5
Коментари: 63
Гласове: 104
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930